2009. május 4., hétfő

Születésnap

Nemrég volt az én drága Anyukámnak a születésnapja. Szerettünk volna Neki egy meglepetés vacsorát és foglaltunk is asztalt egy elég jó étteremben. Sajnos a napos napja előtt ünnepeltük volna és Ő ennek nem híve. Megtudta a szervezkedést és lemondta az egészet. Egyrészt hogy nem ünnepel előre, másrészt, hogy nem akar nagy felhajtást és nagy családi banzájt. Ezért megbeszéltük, hogy akkor szűk családi körben fogjuk megünnepelni és én fogok főzni valamit. Mivel nem akart nagy flancolást, én sem akartam túl bonyolult vacsorát. Amúgy is hétköznap volt és nem volt hosszú időnk, ezért csak egy főételt készítettem.
Pangasius filét mandulás bundában, fokhagymás parajjal és párolt zöldségekkel.
Miután az egész család általában fogyókúrázik, így gondoltam, hogy a hal lesz a legmegfelelőbb vacsora. A Pangasius-t az étteremben ismertem meg, ahol dolgozom. Igazából nem egy nagyon drága hal, de a húsa finom. Filézve lehet kapni (persze fagyasztva), akár a nagyobb hipermarketekben is.
Fogtam a kiolvasztott filéket és bepaníroztam. Annyi volt a különlegessége, hogy a morzsába pucolt - összetört mandulát tettem. Ezután csak ki kellett sütni a szeleteket.
Vettem mirelit leveles parajt és gondoltam ezt készítem hozzá. Kis olívaolajon nagyon apróra vágott fokhagymát pirítottam és erre tettem rá a leveles parajt. Só és bors volt az ízesítése.
A párolt zöldség is mirelit volt kivételesen és gondolom ezt nem kell részletezni milyen bonyolult volt elkészíteni:)
Szóval egy elég egyszerű vacsora volt, de annál inkább ízletes. Mindenkinek nagyon ízlett.

Mindig a kis családi ünneplések a legjobbak. Ez is jól sikerült és mindenki nagyon jól érezte magát. Én pedig megint főzhettem valamit.

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal