2009. március 3., kedd

Méregtelenítő szünet

Mint azt már írtam, sajnos nem vagyok egy Adonisz. Mármint testfelépítésben:) Ezért igen sokszor oda kell figyelnem az étkezésre. És persze a sok főzőcskében elszállnak a kilók.
Most is így történt. A feleségem kitalálta, hogy méregtelenítsünk egy kicsit. Van egy szirup (aminek a nevét nem írom ide, mert az reklám lenne) és ezzel próbálkozunk. Ez egy juharszirup alapú dolog, amiben állítólag minden, az ember számára, szükséges anyag benne van. Én már végigcsináltam hat napot januárban. Akkor 6 kilót fogytam tőle. Persze ebből már visszajött 1-2. Most újra nekirugaszkodunk, de most már együtt.
Ezért most egy kis szünet lesz a receptek terén, mivel nem eszünk semmit, így nem is főzünk.
De senki ne csüggedjen, nemsokára visszatérek. Amint vége a kúrának rögtön valami finommal fogok kezdeni.
Addig is olvasgatom a többi gasztroblogot és csorgatom a nyálam.

Címkék:

1 megjegyzés:

Blogger starfi írta...

nagyon klasszak az ételeid, a fotók is, sok sikert a bloghoz!:)

2009. március 3. 21:17  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal