2009. február 20., péntek

Gyors és finom

Ma nem volt sok időm főzni, mivel délutánig dolgoztam és utána még kosár edzésen is voltunk a kisfiammal. Még szerencse, hogy tegnap kivettem a fagyasztóból egy kis csirkecomb filét. Így a mai vacsora Sült csirkecomb friss salátával lett.
Fogtam a combokat (persze bőr nélkül) és megfűszereztem. Került rá só, bors, és egy marokkói fűszerkeverék. Ezt sajnos nem tudom, hogy mi van benne, de nagyon finom lesz tőle a hús. Drága jó Anyukám hozta Marokkóból. Mindig hoz valami jó kis dolgot, ha külföldön van. Ja és még egy kis majorannát is raktam rá. A tepsi aljára egy kis olívaolaj és mehet is rá a csirkecomb. Vágtam fel vöröshagymát cikkekre és fokhagymát is tettem hozzá. Meglöttyintettem fehér borral és letakartam alufóliával. Be a sütőbe és 180 fokon sütni kezdem. Közben a salátát elkészítem. Jégsalátát vágtam össze és mehet bele a többi zöldség. Paradicsom, újhagyma, tv paprika, kaliforniai paprika, kígyóuborka. Só, bors (lehetőleg frissen őrölt) megy rá és meglocsolom olívaolajjal és balzsamecettel. Közben nézem a combokat és ha megpuhult, akkor leveszem az alufóliát és rápirítok a tetejére.
Nagyon egyszerű egy étel, de ha gyorsan kell valami finom, akkor ezt tudom ajánlani. Mi sokszor szoktunk ilyesmit vacsorázni. Persze ez sem az a dekoratív étel, de azért csak megörökítettem, hogy mindenki láthassa miről beszélek.


Remélem hétvégén lesz időm valami különlegest főzni, bár szombaton egész nap dolgozom, vasárnap meg kosár meccs lesz. De talán majd utána. Ha összejön, akkor jelentkezem.

Címkék:

1 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Már alig várom! Tetszenek az ételek.

2009. február 21. 17:36  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal