2009. március 12., csütörtök

És újra a gasztronómiai élvezetek

Végre befejeződött a méregtelenítés, és újra ehetek. Szinte nem is csak az evés, hanem a főzés hiányzott nagyon. Már a kúra alatt eldöntöttem, hogy ezentúl több halat fogunk enni. Egyrészt nagyon egészséges, másrészt finom és rengeteg módon el lehet készíteni. Az egyszerűtől a bonyolultig mindegyik variációban isteni.
Az egyik nagy áruházban való bevásárlás alkalmával találtam olcsón szép kis fogasfilét és vettem is egy darabot. A fogyókúra/méregtelenítés utáni első étek is ebből készült.

Roston fogasfilé snidlinges vajjal és fokhagymás brokkolival
.
Ez nem a bonyolultak közé tartozik, de nagyon finom volt. A brokkolit majdnem teljesen puhára megpároltam és leszűrés után vajon megfuttattam. Adtam hozzá aprított fokhagymát, sót és borsot. Szerintem nem is kell más fűszer hozzá, de ez ízlés kérdése. A fogast befűszereztem sóval és borssal (lehet rakni rá esetleg halfűszert is) és már raktam is a forró serpenyőbe. Olívaolajat használtam (mert ez egészséges) és először a bőrös felét sütöttem meg. Kentem rá egy kis fokhagymát is, majd megfordítottam. Szinte pillanatok alatt elkészült. Tálaláskor locsoltam rá egy kis snidlinges vajat és természetesen a halhoz nem hiányozhat a citrom sem.

Ennyire egyszerű és gyors volt. Elfogyasztani sem tartott sokáig, viszont nagyon élvezetes volt. Legközelebb kipróbálok valami kicsit bonyolultabbat is, ha lesz több időm. Jó étvágyat!

Címkék:

1 megjegyzés:

Blogger micsu írta...

Örülök, hogy jönnek az egészséges dolgok!

2009. március 12. 13:27  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal